Ağız ve Diş Sağlığınız için Buradayız!
J u n i o r M Çocuk Diş Kliniği
Bize güvenen birçok mutlu hastamız gibi sizleri de İstanbul Maltepe Küçükyalı'daki kliniğimize bekliyoruz!
RANDEVU AL!HEMEN
RANDEVU AL
Randevu Taleplerinize En Kısa Sürede Cevap Veriyoruz
Gerçek Google Yorumları
"Nida parkta dükkanım var. Komşuyuz yakınız diye kızımı buraya getirim. İyikide getirmişim doktorumuzdan asistanlardan çok memnunum Danışmadaki bayandaçok güler yüzlü yardımcı çözüm odaklı."
"Mediha Hoca her konuda oldukça bilgili, bu nedenle dişlerimizle ilgili her konuda ona güvenerek ilerliyoruz. Oldukça temiz, rahat ve ilgili bir klinik. Ben diş eti sorunlarım için gittim, periodontoloji uzmanı Berke Hocam hem konuya oldukça hakim hem de eli epey hafif. Çok memnun kaldım. Dişlerimize iyi bakmamız gerekiyor ve bu süreçte çok bilgili, ilgili bir ekibe sahip olan Klinik M’e güveniyoruz. Zeynep Hoca’ya, Özlem hanıma ve asistan arkadaşlarla ayrıca teşekkür ediyorum🙏"
"Klinik M gerçekten çok güzel ve titiz bir yer oğlumunuzun doktoru gözde akın çok tatlı ve işin de çok başarılı oğlum 6 yaşında korkmadan tedavilerimize gelip güler yüzle ayrılıyoruz.Seansları çok eğlenceli geçiyor. Çalışanların hepsi güler yüzle karşılıyorlar.Tavsiye edermisiniz derseniz canı gönülden tavsiyemdir."
"Hareketli protez kullanırken yemek yemekte çok zorlanıyordum, sürekli oynama yapıyordu.Klinik M'de Mediha Hanım ile görüştük,4 implant üzerine yapılan sabit sistemi önerdi.Açıkçası işlemden biraz çekiniyordum ama süreç beklediğimden daha rahat geçti.Tedavim tamamlandı, dişler hem görüntü olarak hem de kullanım olarak çok sağlam oldu. Artık rahatça yemek yiyebiliyorum.Mediha Hanım'a ve ekibe teşekkür ederim.."
"Diş hekimim Mediha hanımdan gerçekten çok memnunum. Hem kendisi hem de kliniğinde çalışan herkes son derece ilgili ve profesyonel. Daha önceki diş doktorumun fark etmediği bir çürüğü tespit etti. Hasta konforuna verdiği önem gerçekten fark yaratıyor; tedavi sırasında boyun ve bel yastığı verilmesi, hatta dudak kremi sürülmesi gibi ince detaylar bile düşünülmüş. Kendinizi güvende ve rahat hissediyorsunuz. Gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.Harika bir yer."